Expert na technologie ukázal trik, jak se zbavit reklamních e-mailů v Gmailu. Je to až šíleně jednoduché!
Otravují tě reklamní e-maily a newslettery v Gmailu? Podívej se na jednoduchý trik, který ti za pár kliknutí vyčistí doručenou poštu a všechny reklamy přesune do samostatného složky.
Kolikrát už jsi otevřel Gmail a hned tě zaplavila spousta reklamních e-mailů, newsletterů a marketingových nabídek, které tě vůbec nezajímají? Každý den stejný scénář.
Chceš najít důležitý e-mail, například od šéfa nebo banky, ale místo toho tě čeká třicet nabídek na levné letenky, výprodeje nebo “limitované” akce, které se opakují každý druhý den a podobně. Znáš tuhle situaci?
Dobrá zpráva je, že existuje jednoduchý trik, o kterém většina lidí vůbec netuší. A nepotřebuješ na to žádné speciální rozšíření ani aplikace. Vše zvládneš přímo v Gmailu za pár kliknutí.
Jednoduchý trik, který ti usnadní život
TikToker emdottech ukázal hack, který ti pomůže zkrotit nespočetné množství reklamních e-mailů v schránce. Stačí, když do vyhledávacího pole v Gmailu napíšeš unsubscribe a stiskneš Enter. Gmail ti okamžitě zobrazí všechny e-maily, ve kterých se nachází tlačítko na odhlášení z odebírání. Jinými slovy, uvidíš prakticky všechny newslettery a marketingové zprávy, na které jsi se za ty roky nechtěně přihlásil.
A teď přichází to nejlepší. Označ všechny e-maily a pak klikni nahoře vpravo na ikonku s třemi tečkami a vyber možnost Vytvořit filtr. Zobrazí se ti nové okno, kde zaškrtneš, co se má s těmito e-maily dít.
Tu přichází rozhodující krok, v sekci Vybrat štítek klikni na Nový štítek a vytvoř si například složku s názvem Reklamy nebo Spam.
Po kliknutí na Vytvořit filtr Gmail automaticky přesune všechny budoucí i existující marketingové e-maily do této složky. Výsledek? Tvá hlavní doručená pošta zůstane čistá a přehledná.
@emdottech How to delete promotional emails from your gmail. #gmail #pctips #instatech #gmailstorage #techtok ♬ original sound – EmTech
Proč je tento trik lepší než odhlášení
Samozřejmě bys mohl proklikávat desítky tlačítek “odhlásit se z odběru”. Jenže je tu problém. každé kliknutí tě přesměruje na jinou stránku, kde musíš potvrdit svou volbu. A některé stránky tě ještě vyzvou, abys zadat svou e-mailovou adresu znovu. Je to zdlouhavé a otravné.
Tento trik je mnohem rychlejší a bezpečnější. Neotevíráš žádné cizí odkazy a nenecháváš své údaje na pochybných stránkách. Navíc máš vše pod kontrolou, reklamy jsou stále dostupné, pokud bys si je přece jen chtěl prohlédnout, ale už tě nebudou obtěžovat přímo v doručené poště.
Mimochodem, věděl jsi, že podle výzkumů tvoří až třetina všech e-mailů, které denně dostáváme, marketing? To znamená, že pokud dostáváš denně například 90 e-mailů, klidně jich 30 může být jen reklama.
Komentáře